هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

لالایی

1392/10/15 16:29
نویسنده : مامان هستی
172 بازدید
اشتراک گذاری

الالالا گل مریم فدای تو می شم هر دم 
لالالالا گل نازم خودم رو من فدات سازم 
لالالالا گل یاسم تموم عمر به پات وایسم 
لالالالا گل مینا به عشق توست چشام بینا 
لالالالا گل شب بو تویی خوشرنگ تویی خوشبو 
لالالالا گل گل پونه بابات میاد زودی خونه 
لالالالا گل لادن همه خوبی به تو دادن 
لالالالا گل نعنا فدای اون قد رعنا 
لالالالا گل گل لاله دوست داریم من و خاله 
لالالالا گل چایی دوست داریم من و دایی 
لالالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره؟  
لالالالا گل فندق جهازت هست توی صندوق 
لالالالا گل سرخم مبادا تو بشی سر خم 
لالالالا گل سنبل عزیز من تویی چون گل 
لالالالا گلم هستی عزیز این دلم هستیماچ

 

قربونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

وحیده
14 دی 92 14:16
خاله عاطفه
14 دی 92 14:43
سلام هستی گلم خوش اومدی نازنینم
مامان هستی
14 دی 92 14:51
مرسی خاله جون
آشنا
15 دی 92 1:09
هم وبلاگ قشنگه هم هستی خانم
مامان هستی
پاسخ
دوست دارم
از دوست این ور اب
15 دی 92 19:04
هستی جان کی میشه بگیه باباومامان خوشکل شدی اینهم از دوست دوست این ور اب
مامان هستی
پاسخ
من دوست اون ور آب
خاله حمیده
15 دی 92 19:07
سلام هستی جان انشاا.. همیشه سالم باشی .کی میشه خاله را صدا بزنی
مامان هستی
پاسخ
ای جان خاله
خاله سارا
25 دی 92 17:02
ماشاالله چه نازه ایشالا خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ ماهان عسلی من هم سر بزنید ماهان جون در مسابقه عکس جلد مجله شهرزاد شرکت کرده و ممنون میشم اگه کد m124 را به شماره 20009592 پیامک کنید تا عکس ماهان جون بیاد روی جلد شهرزاد