هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

همه جا آرومه

1392/11/19 14:51
نویسنده : مامان هستی
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

انشالله که زمستان گرم و آرامی را داشته باشید ...

ما که دو روز بابایی تعطیل بود و خیلی خوش گذشت همش میرفتم پیش بابایی ...دیشب هم بابایی تلافی کرد خجالتو گفت باباجون فردا چیکار کنم نمی تونم دوریت تحمل کنم و برم سرکار...شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

بابایی هم که قربونش برم همیشه کار داره...

 

اگر از احوالات خودم براتون بگم خیلی شیطون شدم یک جا نمیتونم بشینم و همش می خوام بدی کنم و دست بگیرم بر مبل و میز بایستم و تازه ، اینجا را گوش کنید...مدام با سر می خورم زمین و غش میکنم ...

و نیم ساعت باید  مامانی و بابایی راه برند تا آروم بشم...

راستی من حالا می تونم وقتی چهاردست وپا که میرم بعد بشینم...

و میرم کنار میز زیرتلویزیون و هی نی نای نای میکنم...و کوروک میشم(قابل توجه دوستای گلم، کوروک که مامانی میگه منظورش همون چشمک هست با دو چشم...چون دوستای گلم پرسیده بودند که کوروک یعنی چی گفتم...)

راستی کلاس نی نای نای به حد نساب نرسیده که تشکیل بشه...

از همه مهم تر اینکه 2 اسفند تولد مامانیم هست بابایی یادت نره میخوام امسال دوتایی برای مامانی کولاک بکنیم و جشن بگیریم شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــکو از زحمات مامانی تشکر بکنیم که اینقدر برای ما زحمت میکشهچشمک راستی دوستای گلم شما هم دعوت هستید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله حمیده
19 بهمن 92 18:33
چشم خاله جان حتما 2 اسفند می آییم کیک شفارش دهید چون تو شیطون شدی شام بیرون میرویم
مامان هستی
پاسخ
باید با بابایی صحبت کنم
ابوالفضل
19 بهمن 92 18:34
خاله عاطفه
19 بهمن 92 20:25
باشه چشم حتما مزاحم میشیم مفصل
مامان هستی
پاسخ
کادو خریدید خاله جون
❤ مامای نازگل جونی ❤
19 بهمن 92 23:30
عزیزم سلاممم من 13 سالمه عسلم اون وبو هم برای پیدا کردن دوستای جدید درست کردم و خاطراتی نمیذارم فقط دو سه تا سست میذارم باقیش برای پیدا کررررردن دوستههههه خوبه شما هم دوستم باشی
فریده
20 بهمن 92 7:49
تولد مامانی رو پیشاپیش بهش تبریک می گم . آدرس رو یادت رفته بود بذاری ، نکنه از اون تعارف اصفهانی هاست . هستی جون حسابی شیطونی کن که مامان یادش بره کی تولدشه .
مامی پوریا
20 بهمن 92 9:44
سلام عزیزم....پوریای منم دقیقا همین طوره...از درو دیوار بالا میره وتا میوفته دیگه واویلاست....برای هستی جون راستی تولد مامان هستی خانوم هم پیشاپیش مبارک
سحر مامان یسنا
20 بهمن 92 10:59
روچشمم خاله جون
اعظم مامان زهرا
20 بهمن 92 12:43
مرسی از دعوتتون انشاالله خوش بگذره قدر مامان ها رو بدونین ها خیلی زحمت میکشن
خاله عاطفه
20 بهمن 92 16:02
نه مگه مامانتم کادو میخواد؟وا آدم بزرگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان هستی
پاسخ
بله کادو مامانم دوست داره
ابوالفضل
20 بهمن 92 18:42
سلام هستی خوبی یک روز بیا خانه ی ما
مامان هستی
پاسخ
باشه پسرخاله تو بگو کی بیام؟
خاله عاطفه
20 بهمن 92 20:01
کادو مامانتودوست داره یا مامانت کادورو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هستی
پاسخ
خاله مامانیم کادو دوست داره خوب...
ستاره زمینی
20 بهمن 92 21:44
عزیزم مبارک تولد مامانی
مامان نازنین زهرا
21 بهمن 92 13:57
پیشاپیش تولد تولد تولدت مبارک مامانی ما واسه کلاس برنامه ریزی کرده بودیمپس چی شدالهیییییییی عزیزم داری دیگه حسابی شیطون می شی وبم بروز کردم عزیزم می خوای سر بزن
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
ابوالفضل
21 بهمن 92 17:55
سلام هستی خوبی
حامده (مامان امیرمحمد)
22 بهمن 92 9:53
عزیزم تولدت مبارک خانمی منم متولد بهمن هستم
مامان هستی
پاسخ
تولدتون مبارک
مامان زری
22 بهمن 92 12:43
مامان سه قلوها
22 بهمن 92 13:22
سلام عزییییییییزم ممنون اومدی گلم ای جااااااااااان ، این فرشته کوچولوی شما چقده نازه ماشالاااااااا خدا حفظش کنه نی نی های ما هم سه تاشون پسرن عزیز دلم تو چند تا پست قبلی گفته بودم فدات شم بووووووس
مامان هستی
پاسخ
ای جان مبارک باشه