هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

دعای هستی گرفت

1392/12/24 8:58
نویسنده : مامان هستی
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خیلی حرف برای زدن دارم ولی زمان نیست و نمی خوام خسته بشید پس کوتاه و مفید...چشمک

تبصره اول :

من چند روزی هست که دست میزنم و وقتی با بابایی میرم بیرون بای بای میکنم و جدیدا گوشی بابایی را برمیدارم و الو میکنم (فقط هم باید گوشی بابایی باشه )زبان

تبصره دوم :

دوباره من سرما خوردم و رفتیم دکتر دوباره روزی از نو...ولی نه به شدت سرماخوردگی بار اول...ولی خوب با تب بود سرماخوردگیم...ناراحت

تبصره سوم :

جای شما خالی 4 روز با بابایی و مامانی رفتیم مشهد زیارت امام رضا(ع)بغل

خیلی خیلی خوش گذشت ولی چون من سرما خورده بودم خیلی بی قراری میکردم و مامانی را یه کم اذیت کردم...خجالت

ولی خوب خیلی زیارت کردم و با بابایی میرفتیم نزدیک ظریح امام رضا و میچسبیدم و برای همه دوستان دعا کردم و همه مهرهای امام رضا را تو دهن کردم...قلب

و از همه مهمتر اینکه ما مهمان امام رضا(ع) یه روز ناهار شدیم...قلب

شب قبل مامانی به امام رضا (ع) گفت که یا امام رضا بار اولی هست که این گلمون (هستی خانم) میاد مشهد به پابوس شما...کاشکی میشد یه روز مهمون شما باشیم و به من هم گفت که تو هم دعا کن عزیزم که منم دعا کردم و امام رضا(ع) جوابم را داد...ممنونم یا امام رضا

فردا صبح داشتیم میرفتیم صبحانه بخوریم که من و مامانی بودیم . در اتاق هتل را زدند و گفتند چند نفر هستید و شما فردا دعوت امام رضا هستید...مژه

خیلی خوشحال شدیم و مامانی گریه می کرد که چقدر زود امام رضا جوابمون را داد...خدایا شکرتخجالت

 

 

عکس های من در  مسافرت...

فرشته ما خوابه الاناوه

 

 

 

 

حاجی هستی خانم ...نیشخند

 

 

 خیلی سرد بود...یخ کردمزبان

 

 

 

در حال بازی با کالسکه...مژه

 

 

 فرشته کوچولوی ما خوابه...ماچ

 

 

 بمیرم مامان...گریه نکن که اشکات بدجور خرابم میکنهناراحت

 

 

 دماغم از سردی هوا قرمز شده بود...چشمک

 

 

 دالی باباجوننیشخند

 

 

 

 دور اون نگاهت بشم منماچ

 

 

 تو هتل درفکر خراب کاری و شیطنت ...زبان

 

 

 چه جالب ...خدای مننیشخند

 

 

ببینم بابایی ناهار چی گرفته...عینک

 

 

و در آخر جای همگی خالی... 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آوینا
24 اسفند 92 10:38
سلام عزیزم . زیارتتون قبول . ایشالا همیشه به سفر و شادی . هستی خاله قربونت برم که اینقد با مزه هستی عزیزم دعا میکنم هیچ وقت مریض نشی گلم
مامان هستی
پاسخ
ممنونم خاله جون-جای شما خالی بود
خاله عاطفه
24 اسفند 92 12:14
سلام شیطون بلا زیارتت قبول.........................دعای ماکردی خاله جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننی........................چقده عکسات قشنگ شده....ماشاالله به جونت گل
مامان نازنین زهرا
24 اسفند 92 12:17
زیارت قبوووووووووووووووووووول عزیزم واسه ما هم دعا کردین انشااله همیشه به شادی راستی ما هم آخر عید می خوایم بریم مشهد ، دعا کنید قسمت بشه ما شااله عزیزم چه خوشمل شدی تو
مامان هستی
پاسخ
انشالله به سلامتی.خوش بگذره برای ما هم دعا کنید
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 12:35
ای وروجک ریزه میزه.پس حسابی بهت خوش گذشته.ایشالا ک زود زود خوب میشی. چرا مهر کردی دهنت وروجک.خب همین کارارو میکنی مریض میشی دیگه.دوست دارم ی عالمه
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
ابوالفضل
24 اسفند 92 18:16
دختر خاله زیارت قبول باشه
مامان هستی
پاسخ
دورت بكردم ململ خاله
خاله حمیده
24 اسفند 92 18:18
خاله جان دعا ماهم کردی عزیز خاله هستی
مامان هستی
پاسخ
بله خاله جون
سحر مامان یسنا
25 اسفند 92 12:14
زیارت قبول مارو هم دعا کردین
مامان هستی
پاسخ
بله خیلی
اعظم مامان زهرا
25 اسفند 92 13:37
سلام خاله دلم برات تنگ شده بود نوش جون اون غذای حضرت منم می خوام.. ما هم شاید اگه امام رضا قسمت کنه سوم عید بریم مشهد..دعا کن به ما هم بدن من آپم یه سر بیاین که خیلی خیلی دلم تنگ شده براتون
مامان هستی
پاسخ
انشالله به سلامتی...خوش یگذره التماس دعا
خاله سوینا
25 اسفند 92 18:22
زیارتت قبول خانومی
مامان هستی
پاسخ
ممنون
مامان امیر عباس وارغوان ( دوقلوها)
26 اسفند 92 21:43
سلام رمز ۱۳۹۱
حامده(مامان امیرمحمد)
27 اسفند 92 8:47
الهی همیشه لبات به خنده خانمی زیارت قبول عکسات هم قشنگ شده
مامان هستی
پاسخ
ممنون
شهرزاد
27 اسفند 92 9:29
زیارت قبول باشه خانوم کوچولو
مامان هستی
پاسخ
ممنون
مامان پرنیا
28 اسفند 92 21:21
نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .
مامان هستی
28 اسفند 92 21:48
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
خاله حمیده
1 فروردین 93 17:32
هروزتان نوروز نوروزتان پیروز (سال نو مباررک)
مامان زری
5 فروردین 93 12:51
زیارتت قبول روسری سر کردی خاله جون؟اخی
سهیلا
18 فروردین 93 8:49
سلام من از طریق سایت بنیتا جون با سایت شما آشنا شدم. دختر ناز و خوشگلی دارید ماشاءاله. زیارت قبول هنگام خواندن مطلب و غذای امام رضا اشکم سرازیر شد. مرا هم دعا کنید. هستی جون رو ببوسید.
مامان هستی
پاسخ
چشم