هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

تولد پسرخاله عزیزم

1393/1/11 8:28
نویسنده : مامان هستی
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

عیدتون مبارک...

8 فروردین تولد پسرخاله ام آقا ابوالفضل گل گلابه بود ...

دوروز قبل پسرخاله م به مامانی من گفت :

خاله جون دوروز دیه تولدم هست ...مامانی من هم که یادش رفته بود کلی بوسش کرد ...ماچنیشخند

ولی خاله جونم چون کپل شدهنیشخند می خواست از زیرش در بره ...ولی مامانیم روش کار کرد و یه تولد خیلی توپ و باحال با شام خیلی خوشمزه برای پسرخاله دلبندم گرفتیم ...بغل

تولدت مبارک ابوالفضل جانخجالت

 

 

وای مامانی خیارسبزخیال باطل

برای اینکه من بشینم و ازم عکس بگیرند بهم خیارسبز دادند و بعداز عکس هم ازم گرفتندناراحتسوال

 

 

راستی دوباره سرما خوردم و دارو می خورم برام دعا کنید که زود خوب بشم ...ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

حامده(مامان امیرمحمد)
11 فروردین 93 10:16
خوشکل خانم تولدپسرخالتون مبارک الهی همیشه به خنده وشادی
مامان بنيتا
11 فروردین 93 11:03
سلام گلم ،مرسى كه اومدى ،انشاا..هستى جون زود زود خوب بشه ،رمزو برات خصوصى فرستادم
مامان هستی
پاسخ
ممنون
اعظم مامان زهرا
11 فروردین 93 12:19
سلام نوروز مبارک من بروزم خوشحال میشم بیای
حامده(مامان امیرمحمد)
11 فروردین 93 15:33
به خودم عزیزم مجتمع تفریحی اهن شهر
خاله عاطفه
16 فروردین 93 12:15
جگر تو بشه خاله
مامان هانا
24 فروردین 93 14:58
mojde
25 فروردین 93 19:56
akhey
مامان هستي
2 اردیبهشت 93 8:40
غقربون اون خيار خوردنت برم آفرين خاله
مامان هستی
پاسخ
عزيزمي