هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

انار/ پارک / کنسرت

1393/2/22 10:53
نویسنده : مامان هستی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جای شما خالی رفتیم رستوران انار خیلی خوش گذشت ...خندونک

پراز گل و بلبل بود...چشمک

 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

اینجا هم رفتیم ده بابایی رفتیم پارک ...زیبا

 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

با مامان جون و دایی حمید رفتیم کنسرت ...که اول همه جا آروم بود ...خندونک...و با آب میوه و کیکی که بهمون دادند مشغول بودم و کنسرت را می دیدم...زبان

 

 

کلی هم دوست پیدا کردم که دیه کلا هواسم پرت شد...چشمک

 

 

 

کم کم خسته شدم و موقع شادش که شد من خواب رفتم...خواب آلود

 

 

بعد هم جاتون خالی دایی جون ما را بردند رستوران ...خیلی حال داد... فکرش را بکن...به بهخندونک

دست دایی جون درد نکنه...بغل

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان هستی
22 اردیبهشت 93 17:20
جالب
نهال
22 اردیبهشت 93 20:21
سلام گلم انشالله خوش بگذره
هیرو
23 اردیبهشت 93 1:51
حامده(مامان امیر محمد)
23 اردیبهشت 93 16:27
امیدوارم همیشه به خنده وشادی باشی ماهم پست جدید داریم
مامان سپهر
23 اردیبهشت 93 21:21
به پيش ماهم بيا
مامانی
24 اردیبهشت 93 10:33
خاله عاطفه
29 اردیبهشت 93 12:46
بهت بد نگذره چپلی........ همیشه به دور........