هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

بالاخره ما نفهمیدیم پیدا شد ...

1393/7/9 9:54
نویسنده : مامان هستی
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حالتون خوبه خوشین سلامتینمحبت

من و مامانی زیاد خوب نیستیم ...غمگین

من شب تا صبح دارم گریه می کنم مامانی باید راه بره تا آروم بشم ...بدبو نمیدونم برای دندونه ...سوال

مامانی هم که من نمی فهمم داره خنده می کنه یا گریه ...قهر

ولی همین را بگم که نمونه هست مامانی مناجازه

 

 

لباسم را گم کردم دارم دنبالش می گردمخندونک

 

 

 

بابایی تو لباس من را ندیدی ...چشمک

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

فریده
12 مهر 93 8:12
عزیزِ خاله چرا بی تابی می کنی ، خوب مامانی گناه داره ، خاله جون یه کم تحمل کن ، یه دندون درآوردن که دیگه اینقدر کولی بازی نداره . خاله جون آخر پیدا کردی یا نع ، می خوای بیام کمکت؟؟
خاله عاطفه
13 مهر 93 21:40
نی نی عکس
15 مهر 93 23:19
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/
مامانی غزل جون
22 مهر 93 16:48
فدااااااااااااااای شیطونی هات عزیزم خیلی شیرینی