هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

سومین دندون هستی خانم

1392/9/24 13:58
نویسنده : مامان هستی
169 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روزیه که خیلی درد دارم و همش دارم گریه می کنم و نمی تونم بگم به مامانی که من چه دردی دارم...

الان بعد یک هفته دندون سومی (بالا سمت راست)نیش زده ...

دوتا دندون های پایینی من 6 ماه و نیم بودم که  در اومد و دندون سومی دیروز که 92/9/24 باشه در اومده...(مبارک باشه عزیز دل مامانی)

 

 

اینم عکسی از من و گاو قرمزیم...

 

دوستون دارم...

پسندها (2)

نظرات (16)

بابا محمد
25 دی 92 13:38
آش دندونیت آقا مانی مارو هم یادت نره دعوت کنی خانم خانما
مامان هستی
پاسخ
چشم عموجون
فریده
25 دی 92 14:31
مبارک باشه عزیزم . امیدوارم دندونای خوبی داشته باشی
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
فریده
25 دی 92 15:35
گفتم شاید داخل وبلاگ پرهام نخونی ، به خاطر همین اینجا هم واست می ذارم . پرهام با تحریم ها برزگ شد هر قطره خارجی که گیر می آمد بهش می دادم یه مدت irovit دادم یه مدت فروکیدز دادم . ولی میم رو امتحان نکردم .حتی یه مدت قطره ایرانی دادم ولی دیدم سریع دندون رو سیاه می کنه. کلاً قطره های ایرانی بهتره ولی دندون رو خراب می کنه . باید روی بسته بندی اش نوشته شده باشه 15mg iron in one dose در هر دوز 15 میلی گرم آهن داشته باشه. ولی حتماً بهش بده .[پاسخ
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
حامده(مامان امیرمحمد)
25 دی 92 21:54
مرواریهای کوچولوت مبارک عزیزم
مامان مینا
25 دی 92 22:56
مبارکه عزیزم
مامان مینا
25 دی 92 23:49
ما شمارو لینک کردیم
مامان هستی
پاسخ
ماهم شما رو لینک کردیم
اعظم مامان زهرا
26 دی 92 1:48
مبارکت باشه عزیزم
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان زری
26 دی 92 3:21
مبارکه عزیز دل قربون دندونات کوچولوووووووووو
مامان هستی
پاسخ
ممنونم خاله جون
آرزو-مامان آرمینا
1 بهمن 92 20:30
شما خیلی قشنگ و نازی خاله جون هزار ماشالله خاله.......... خدا شمارو برای مامان و بابای مهربونتون حفظ کنه مرواریدات مبارک و پاینده باد خاله جونی ......... به غیر از دندونهای شیریت هیچوقت خراب نشن و از دستشون ندی جیگرم..... راستی شما کی مستقل نشستی و غلت زدی و سینه خیز و 4 دست و پا رفتی .دختر من 6 ماهشه هنوز غلت نمیزنه خاله خیلی دوستت داره
خاله عاطفه
1 بهمن 92 22:06
مبارکتون باشه دندون جدید همچنین گاومن
مامان هستی
پاسخ
خاله جون منظورتون گاوقرمزی منه
آرزو-مامان آرمینا
2 بهمن 92 12:32
خاله قدو بالاتو میبوسه عسلکم هستی خاله اگه گفتی شما بزرگتری یا گاو قرمزی
مامان هستی
پاسخ
خاله سوالهای سخت می پرسی
خاله حمیده
2 بهمن 92 13:17
سلام خاله جان دندون نو مبارک
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
ابوالفضل
2 بهمن 92 21:24
هستی گوگوری مواظب دندونت باش که مثل من نشی
مامان هستی
پاسخ
]چشم پسرخاله جون
ستاره زمینی
14 بهمن 92 23:41
مبارک باشه کلم
مامان هستی
پاسخ
ممنون
ستاره زمینی
14 بهمن 92 23:42
مامان هستي
10 خرداد 93 10:00
سلام مبارك باشهع سومين مرواريدت هستي منم داره سومين دندونش رو در مياره با اين تفاوت كه اولي رو عيد درآورد