هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

به به تموم شد واکسن هام

1392/7/6 13:56
نویسنده : مامان هستی
188 بازدید
اشتراک گذاری

از همون اول شروع می کنم ...

من الان همه واکسن های 2 ماهگی و 4 ماهگی  و 6 ماهگی را خداراشکر با خوبی و بدون اینکه تب کنم گذروندمزبان ولی ناگفته نمونه مامان جون قبل از اینکه بریم درمانگاه نیم ساعت قبل بهم استامینوفن می دادنگران ...

بعد از اینکه خوشحال بودم دیه واکسن ندارم ریه ام چرک کرداوه و مدام تب می کردم گریهتا 15 روز که کم کم خوب شدملبخند ...

الان 2 تا دندون دارم و کم کم می خوام چهاردست و پا راه برمنیشخند...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
17 دی 92 23:42
عزیزم م م م م م فدای تو که این قدر ماهی هستی عزیزم خیلی هم بانمکی
مامان متین جون
21 دی 92 20:29
جونم زبونشو ببین
مامان زری
9 خرداد 93 15:54
آخی چرا چرک کرد مادر مواظب خودت باش گل من
مامان هستي
10 خرداد 93 10:03
از واكسن ها راحت شدي اما بگردم كه مريض شدي عزيزم