هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

بابا آب داد

1392/11/7 18:49
نویسنده : مامان هستی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بچه ها من چندروزیه که دارم بابایی و مامانی میگمniniweblog.com...البته نه به این صورت...مامانی را خوب میگم ولی بابایی را میگم ب ب بابایی...niniweblog.com

البته از 92/11/5 اولین بار بود که بابایی گفتم...

بابایی که میگم بابام عشق میکنه و اینقدر نازم میکنهniniweblog.com...اگر میدونستم که باباییم اینقدر خوشحال میشه از اول میگفتم بابایی...ای جانniniweblog.com

و این وسط ها مامانی داره یه کم حسودی میکنه ...

منم وقتی بابایی نازم میکنه عشق میکنم و دیه نمی خوام بغلش بیام پایین...دیه حتی بغل مامانی هم نمیشم...

بابایی همش برام می  خونه...گوشی را بردار تا صدات یه ذره آرومم کنهشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

واینجاست که باید بگم همه چی آرومه...من چقدر خوشحالم...

 

 اینم چندتا از عکس های فانتزی که خاله جون ازم گرفته...http://smileys.smilchat.net/smiley/home/rockingch.gif

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله عاطفه
7 بهمن 92 21:25
فدات شم خاله
حامده(مامان امیرمحمد)
8 بهمن 92 13:08
خنده هات توحلقم خاله جون افرین
خاله حمیده
8 بهمن 92 15:38
تو عزیزدلمی
مامی پوریا
8 بهمن 92 17:06
قربون خنده های نازت عزیز دلم
فریده
9 بهمن 92 9:20
چقدر خنده هات زیباست . امیدوارم همیشه خنده روی لبات ببینم .
مامان مینا
9 بهمن 92 21:02
عزیزم نازنینی شمامامانی چه دخمل خوبی داری کارن که فقط بابا میگه
اعظم مامان زهرا
10 بهمن 92 23:51
شیرینی خودت وقتی شیرینی بخوری دیگه چی میشی
اعظم مامان زهرا
10 بهمن 92 23:57
ماشاالله لاحول ولا قوت الا بلله
اعظم مامان زهرا
10 بهمن 92 23:58
ماشاالله لاحول ولا قوت الا بلله