هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

مامانی من

1392/11/9 10:09
نویسنده : مامان هستی
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانیم مریض شده دیروز کلی سینه اش دردمیکردبعدازظهر که شد تب شدید کرد تمام بدنش دردمیکردشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com(از دست این فامیل)...

شب بردیمش دکتر سوراخ سوراخش کردند و دو تا سوزن بهش زدند و بدنش به لرزه افتاده بود...

خیلی همش آخ و ناله میکرد...

ولی از بس مامانیم قربونش برم فعاله کارش را تعطیل نکرده...شما حساب کنید هم من را داره که مدام دارم بهانه گیری میکنم و گریه niniweblog.comو هم کارخونهniniweblog.com و هم کار...

مامانی گلم بیخال همه چی...شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

و در آخر از باباییم تشکر میکنم که دیروز خیلی هوای مامانی را داشت و همه کارهای خونه را انجام داد...بابایی گلم دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
9 بهمن 92 10:25
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
9 بهمن 92 19:30
سلام دوستان با پایتخت گردشگری ایرانکرمانشـاهبروزم خوشحال میشم بهم سر بزنی معرفی کلانشهر کرمانشـاه واستان کرمانشـاه.
مامان مینا
9 بهمن 92 21:00
عزیزم بلا به دور باشه ایشالا مامانی هم زودی خوب بشه
مامان هستی
پاسخ
ممنون
مامان نازنین زهرا
10 بهمن 92 15:23
آخیییییییییییییییی مامانی امیدوارم حالت خوب باشه ان شااله که هیچ وقت مریض نشی
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
فریده
12 بهمن 92 12:14
هستی جون شما هم هوای مامان رو داشته باش تا زودتر خوب بشه . ما هم واسه مامانی دعا می کنیم .
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
حامده (مامان امیرمحمد)
12 بهمن 92 18:47
مسلام مامانی الهی که زودتر خوب شوید اخه مامان ها هردردی هم که داشته باشن تحمل میکنند به خاطر شما کوچولوها