هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

آخ شدن دست هستی

1392/11/25 13:50
نویسنده : مامان هستی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نمی دونم چی بگم و از کجا بگم اگر هم چیزی میگم خدا به حساب درد دل بزار نه به حساب ناشکری...ولی خدایا شکرت

دیشب هستی خانم رفتند کنار گاز و دیدم که غش رفتند اصلا آروم نمی شد که دیدم لباس خودم پراز خون شده ...

بعد متوجه شدم که دست گلمون خیلی بد بریده و خون خیلی زیاد داشت می اومد...ناراحت

بعد گفتم که برم دکتر که بابایی گفتند نه دست بچه بغیه نمی کنم...اگر خونش بند نرفت می ریم...

که خداراشکر کم کم بند رفت...

مرگم پرنسس ما دیه لباسش پر از خون شده بود ...نگران

الان هم ساعت 2 نصفه شب هست که دارم چسب دستش را عوض میکنم...خداراشکر که به خیرگذشت...

 

 

بمیرم مادر که اینقدر گریه کردی...دیه بیهوش شدهناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:06
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
ابوالفضل
25 بهمن 92 17:34
هستی چرا مواظب خودت نیستی
خاله حمیده
25 بهمن 92 17:37
خاله جان نباشم خدا بد نده چرا اینقدر شیطون شدی مامان وبابات کجا بودنت
خاله حمیده
26 بهمن 92 10:03
خاله جان بهتری مامان هستی دستون درد نکنه زحمت کشیدید
بابای ابوالفضل
26 بهمن 92 10:05
عمو جان بهتر باشی
مامان هستی
پاسخ
به سلام عمو جان...ممنون...دستتون درد نکنهخجالتمون دادید
فریده
26 بهمن 92 12:57
آخع نازی ، خیلی گناه داری ، مواظب خودت باش خاله جون . من که خیلی غصه خوردم ، مامان جون فقط مراقب باش جای زخمش نمونه . خودتم خیلی ناراحت نکن ، بالاخره بچه است و این حوادث پیش می آید.
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان هانا
27 بهمن 92 1:26
اخ بمیرم
سحر مامان یسنا
27 بهمن 92 10:13
الاهی خاله فدات بشم تورو خدا مراقب خودت باش به خدا اول که شرو کردم خوندن قلبم داشت میومد تو دهنم
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان زری
27 بهمن 92 17:34
ای داد آخه چرا؟ خیلی ناراحت شدم بمیرم الهی
حامده (مامان امیرمحمد)
28 بهمن 92 19:44
وای خاله جون بلا به دور مواظب خودت باش عزیزکم
مامان آوینا
28 بهمن 92 23:23
الهی بمیرم .باید بیشتر مواظب باشی کوچولو شیطون . دختر من هم هم سن شما هست تقریبا ، دوس دارم با مامانت در ارتباط باشم . راستی خیلی با مزه هستی به مامان جون بگو برات اسفند دود کنه عزیزم
خاله عاطفه
29 بهمن 92 9:05
نباشم هستی جان که توزخمی بشی........................ا وا بلا به دور
مامان آنیسا
30 بهمن 92 11:55
آخی ، عزیزم از بسکه این بچه ها معصومن آدم نمیتون ببینه چشماشون اشکی بشه چه برسه به این چیا میدونم چه حالی شدی عزیزم ایشالا که زود زود خوب میشه به وبلاگ ما هم سر بزن
مامان هستی
پاسخ
چشم ممنون
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:02
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
اعظم
1 اسفند 92 15:10
عزیزم.مواظب باش خاله شیطونی نکن فدات شم
مامان هستی
6 اسفند 92 17:33
ایشاله دیگه هیچ وقت آخ نشی گلم.عزیزم دردت اومد؟؟؟؟
مامان هستی
پاسخ
مرسی خاله جون
شهرزاد
8 اسفند 92 8:26
نازی هستی کوچولو مثل فرشته ها خوابیده
مامان هستی
پاسخ
ممنونم
مامان بردیا
10 اسفند 92 12:09
خاله خیلی شیطونیا مواظب باش دل مامانی ها کوپولوهه شما ها اوف بشین دل اونا میشکنه