هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

واما باز خون شدن جگرمادر

1393/4/1 11:06
نویسنده : مامان هستی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

انشاالله که حال همگی خوب باشه ...

جاتون خالی 5 روزی که به همراه خانواده رفتیم مشهد خیلی خوش گذشت و میدونید که مشهد جایی نیست که به آدم بد بگذره ...وقتی وارد صحن امام رضا میشی دیه هیچی نمی فهمی و دلت پر میکشه که بری جلو ...محبت

شبی که رسیدیم هستی خانم تقریبا ساعت ده شب بود شروع کرد به استفراغ و ده دقیقه یکبار استفراغ می کرد و یه کم هم تب داشت ...شب اصلا نخوابید (الاهی جون مادرش دربیادغمگین)

فرداش بردیمش دکتر و بهش آمپول استفراغ زدیم که دیه کمتر شد استفراغش ولی اسهالی شد و مدام هم تب میکرد...

دکتر گفت این ویروس اسهال استفراغهخطا

هستی من بی حال همش خوابیده بود و سرش را می زاشت زمین و رودلش می خوابید وقتی نگاهش می کردم دلم خون میشد و همراش گریه می کردمغمگین

و هیچی نمی خورد حتی شیر هم نمی خورد فقط ده بار تو شب آب می خورد دیه شده بود پوست استخونخطا

و این بیماریش پنج روز طول کشید...

الاهی دیه مامان جون مریض نشیغمگینفدات بشم مادر

 

 

البته این عکس قبل از بیماریش هست عکسش را نزاشتم چون گفتم شما هم مثل من طاقت ندارید که عکس های دوران بیماریش را ببینید...غمگین

 

پسندها (5)

نظرات (8)

سحر مامان یسنا
1 تیر 93 11:46
الاهی فدات بشه خاله خدا هیچ نینی رو بد حال نکنه الان حالت خوبه هستی جونم ؟؟؟؟؟؟ راستی زیارتتون هم قبول باشه
مامان آنیسا
1 تیر 93 14:39
اشکال نداره مامانی دوباره تپل میشم خداروشکر که بخیر گذشت
فریده
1 تیر 93 14:59
اخی نازی ، چقدر گناه داشته ، نگران نباش زود زود برمی گرده به حالت سابقش . بچه ها بعد از مریضی اشتهاشون خوب می شه .
خاله عاطفه
2 تیر 93 14:24
آخی. انشاءالله که دیگه مریض نشی.......
مامان اعظم
3 تیر 93 9:04
سلام عزیزم...الهی خاله فدات شه ...جوووووونم...الان خیلی فصل بدیه هوا گرمه و بچه ها اسهال و استفراغ میشن...مواظبش باشید و مرتب بهش آب بدین
مامانی غزل جون
5 تیر 93 14:16
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم
رویامامان مرصاد
7 تیر 93 17:46
سلام عزیزم.الهییییییییییییی ایشالله همیشه بلا دورت باشه خاله جون
مامان زری
13 تیر 93 0:21
ای داد بیداد .اخه چرا کوچولو