هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

بیماری ششم

1393/1/26 13:50
نویسنده : مامان هستی
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

و اما ویروس و شکنجه گر من و مامانی و باباییقهر

ازشب دوازده فروردین شروع شدخمیازه

چهار روز تب خیلی شدید کردم که فقط با بروفن و استامینوفن و پاشویه کردنم تب من یه کم پایین می اومد که مامانی خیلی ناراحت بود و شب تا صبح و صبح تا شب کنارم می نشست و اشک می ریختناراحت

که با بررسی هایی که باباییم انجام دادند پی بردیم که این ویروس از طریق بوس وارد بدن میشه و دوره سه تا پنج روز داره و بعد از تب شدید تمام بدن پر از دونه های ریز قرمز رنگ میشه و هیچ دارویی هم نداره...فقط مامانی 8ساعت یکبار دیفن هیدرامین برای ضدحساسیت به من می داد...بغل

و این ویروس را 95 درصد کودکان میگیرندآخ

و اینم عکس های من بعد از چهارروز تب شدید...ناراحت

روز اول فقط دونه های ریز بدنم زد تا دو روز بود و بعد به صورت و دست و پاهاماوه

روز اول 

 

 

 

 الاهی مادرت بمیرهناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sana
26 فروردین 93 23:22
الهي هستي جونم خاله خيلي ناراحت شدم ، ايشاالله زودي خوب ميشي ، با ثنا خانومي برات دعا ميکنيم خاله اي ، اي جووووونم
مامان زری
27 فروردین 93 7:39
ای وای .خیلی ناراحت شدم .عزیز دل اخه چرا گذاشتی بوسش کنن
اعظم مامانه زهرا
27 فروردین 93 17:06
عزیزم چی شدی خاله چقدر به این و اون بگیم باباجان این بچه هارو نبوسید خوب
مامان بردیا
29 فروردین 93 13:38
آخی خیلی ناراحت شدم خدا کنه زودتر خوب شه
مامان هستي
2 اردیبهشت 93 8:44
گلم هيچ وقت مريض نبينمت... ويروس هات در به در شن الهي خيلي بهت سخت گذشته عوضش مقاوم و ايمن شدي خاله جون
مامان هستی
پاسخ
خاله ديه خسته شدم ازبس بدنم مقاوم شد