هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

به به اردیبهشت

1393/2/13 19:20
نویسنده : مامان هستی
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقته که نیومدم که باهتون حرف بزنم و دیدنی کنیم ...

وقت نمیکنم و قربونش برم مامانی هم که همیشه کار داره و بابایی هم که دیه نگو ...همش کامپیوتر ...خندونک

ولی شوخی کردم بابایی خیلی مهربون شده ...عاشقشم من زبان

از شیرین کاریهام بگم براتون که ...قه قهه

نی نای نای جدید یاد گرفتم که اگر ببینید غش میکنیدخندونک

وقتی مامانی تونستند عکس بگیرند براتون می فرستم...زیبا

 

 

و اینجا هم دارم بای بای میکنم که برم بیرون ...ولی ای داد مامانی میز گذاشته که من نرم بیرون ...نه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساینا مامان آریان نهال نیوشا
14 اردیبهشت 93 15:43
سلام عشقم خوبی؟
مامان هستی
پاسخ
ممنون شماخوبين؟
مامان کیان
15 اردیبهشت 93 19:43
سلام جیگر طلا .آی شیطون بگو حسابی شلوغ و بلا شدم .
آزاده مامان بردیا
15 اردیبهشت 93 23:07
ای جان ماشالله خانمی شده برای خودش شاد باشین همیشه
مامان آنیسا
17 اردیبهشت 93 9:47
وای که چقد عصبانی میشن وقتی راهشونو میبندی دختر من که کلی عصبی میشه و غر میزنه
زهرا
18 اردیبهشت 93 14:30
ماشالله خانمی شدی برای خودت
اعظم مامانه زهرا
24 اردیبهشت 93 13:54
ووووووووی چه لباسای نانازی داری چه بهت میاد خاله جون