هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

2-زیارت امام رضا

1393/3/21 13:13
نویسنده : مامان هستی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جای شما خالی سه روز تعطیلی از 14 خرداد به مدت پنج روز همراه خاله جون و دایی جون رفتیم مشهد...

خیلی خیلی خوش گذشت ...

هوا عالی بود...

و اینم چندتا عکسی که گرفتیم...

هنگام رفتن به مشهد تو ماشینه...خندونک

 

 

توی حرم چه صفایی داره ...بغل

 

 

با پسرخاله جون داریم بازی میکنیمتعجب

 

 

 

در حال شیطنت کردن و آب بازی کردن ...خندونک

 

 

اینم یه عکس دونفره با آقا ابوالفضلزبان

 

 

اینجا هم دارم کتاب می خونم ...زیبا

 

 

دارم به خادمای امام رضا کمک میکنم که قالی ها را جمع کنیمخندونک

 

 

درحال راه رفتن با کفش بوق بوقیبدبو

 

 

اینم من و ثنا خانم داریم میریم حرم...محبت

 

 

اینجا هم کنارتخت مامانی میز گذاشت که من نرم پایین که من دست بردار نبودم و مدام میرفتم این گوشه ...خندونک

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

سحر مامان یسنا
27 خرداد 93 21:53
زیارت قبول عزیزم همیشه به خوشی
مامان آنیسا
28 خرداد 93 8:13
زیارتت قبول عشق خاله روزی هر سالتون باشه خاله جون
ابوالفضل
28 خرداد 93 12:55
سلام دختر خاله جون اکسها ی خوبی انتخاب کردی
مامان کیان
28 خرداد 93 19:54
سلام زیارت قبول باشه واسه ما هم دعا میکردی خاله جون
مامان اعظم
29 خرداد 93 17:28
سلام خاله زیات قبول
مامان پرنیا
30 خرداد 93 1:00
سلام زیارت قبول فسقلی خاله ای جونم تو چقدر بانمکی
حامده(مامان امیر محمد)
30 خرداد 93 15:54
سلام خاله زیارت قبول اره چه صفایی داره توی حرم نشستن
فریده
31 خرداد 93 9:42
زیارت قبول ، همیشه به شادی و تفریح .
رویامامان مرصاد
7 تیر 93 17:49
خوش به سعادتتون . دلم گرفت زیارت قبول هستی جون واسه ماهم دعاکن امام رضامارو بطلبه بریم پابوسش