هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

دندون هفتم

1393/4/21 12:11
نویسنده : مامان هستی
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

همراه با دندون ششم مثل اینکه دندون هفتم هم پیدا شده بود که متوجه نشده بودم...خندونک

بابایی همون روزی که بهشون گفتم هستی خانم دندونش بالاخره پیدا شده گفتند دندون پایینی که من گفتم نه دندون بالایی ...نگو که باباجون دندون پایین را متوجه شده بودن و من بالا رازبان

دندون هفتمی هم تقریبا 93/4/17 پیدا شده...بغلبوس

عزیزم مبارک باشه گل منبوس

پسندها (4)

نظرات (6)

فریده
21 تیر 93 15:30
مبارک باشه عزیزم
ارلا خانوم
23 تیر 93 12:19
http://feedjit.com/?utm_source=ltf&utm_medium=web&utm_campaign=ltfCampaign برید به این سایت واون امارگیر رو تنظیم کنید بعد دکمهGOرا بزنید خودش کدو میده کمک خواستین در خدمتم
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله عاطفه
23 تیر 93 12:28
مامان پرنیا
25 تیر 93 21:37
مبارک باشه عروسکم
مامان زری
28 تیر 93 2:21
سلام مببارکه عزیز دل شما چیکار می کنی دندون های دخترت سیاه نمیشه ؟من با اینکه قطره اهن خارجی گرفتم و همیشه بعد از قطره حتما اب بهش میدم و ....چه میدونم مسواک انگشتی می زنم براش باز دندوناش همون دو تایی که داره سیاه شده بعد از 2 ماه ؟!!!خیلی ناراحتم به نظز شما چیکار کنم؟
مامان هستی
پاسخ
خاله من بهش قطره آهن نمیدم بهش نمیسازه قطره آهن بالامیاره همش
مامان هستی
14 مهر 93 15:47
ﺳﻼﻡ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ.ﻭﺑﻼﮒ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺩاﺭﻱ ﺧﺎﻧﻢ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ.ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﻪ ﻭﺑﻼﮒ ﻫﺴﺘﻲ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﻴﺪ