هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

بدون شرح

1392/10/25 13:41
نویسنده : مامان هستی
244 بازدید
اشتراک گذاری

با نام خدا

چند روزیه که همش دارم بهانه گیری و غرغر میکنم 

و همش می خوام مامانی کنارم باشه و بغل باشم و همش برام راه برند...

مامانی دیه زده به سیم آخر...niniweblog.com

و از اون جایی که باباجون همیشه کار دارند من بیشتر پیش مامانیم...

 

 

دوشب پیش مامانی برای باباجون چایی ریخته بودند...ومن بغل مامانی بودم رفتیم پشت میز بابا که داشتند کار می کردند ومن همش حمله به روی میز میکردم ...baby20.gif

مامانی هم من را نزدیک میز باباجون کرد منم موبایل بابایی که عتیغه بود و خیلی هم دوسش داره را برداشتم و روز بدتون ندم افتاد توی نیم لیوان چایی باباجون...niniweblog.com

 

باباجون کلی ناراحت شد و من را بوس کردشکلکهای
جالب آروین و دعوای مامانی...(البته شما جدی نگیرید)

 

 

 

وتا دیروقت باباجون به موبایلش ور رفت و با سشوار درست کردند فقط صفحه نداره...زنگ میخوره...

و اینم عکسی از من و موبایل باباجون...

 

 

باباجون نمی خوای بریم گوشی بخری؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله عاطفه
25 دی 92 11:19
سلام هستی خانم خرابکار شاید قسمت بوده که گوشی باباجونت بره جزو اسقاطی ها پس اشکالی نداره خاله جونفدای سرت گلم
فریده
25 دی 92 13:21
عزیزم ممنون که به وبلاگ پرهام سر زدید . اگه مشکلی نباشه شما رو لینک کنم ؟هستی جون خیلی نازه و البته خیلی خیلی شیطون . خدا حفظش کنه .
اعظم مامان زهرا
26 دی 92 1:48
سیام میشه بگین هستی جون شیر خودتون می خوره یا شیر خشک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هستی
پاسخ
خاله جون من از 4 ماهگی شیر وا زدم و هم شیر خشک و هم سرلاک و هم غذا می خورم
آرزو-مامان آرمینا
2 بهمن 92 12:26
خاله قربون شیرین کاریات.شما میخواستی گوشی بابا رو نونوار کنی .به خدا این ملت از نیت خیر خواهانه شما بیخبرند.اما شما نیکی کن و در دجله اندازبلهههههههههه
ستاره زمینی
14 بهمن 92 23:39
عزیزم فقط خرابکاری .................
صفورا
15 بهمن 92 11:24
سلام یعنی از 4 ماهگی سرلاک بهش دادید ؟فرنی چطور؟ من میخوام شروع کنم ام؟
مامان هستی
پاسخ
من رفتم دکتر وزنش کم بود و گفت که غذای کمکی شروع کن...البته چون شیر نمیخورد
مامان هستی
4 اسفند 92 12:55
خیلی باحال بود. خوب میخواد باباش گوشی نو بخره حالا شیون تر هم میشه وای وای وای