هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
محمد فرزادمحمد فرزاد، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

هستی(فرشته کوچولوی آسمونی من)

باباجون تولدت مبارک

1393/2/29 13:40
نویسنده : مامان هستی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز تولد باباجونمه...بوس

تولدت مبارک باباجون...خیلی دوست دارممحبت

 

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

...

 

با من باشی دوست دارم/ تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

پسندها (8)

نظرات (9)

خاله عاطفه
29 اردیبهشت 93 12:41
سلام. مبارکه تولد بابات هستی جون... ازجانب ماهم به بابایی تبریک بگو
حامده(مامان امیر محمد)
31 اردیبهشت 93 17:03
وای خاله جون درسته که میگن دخترباباییه
مامان اعظم
1 خرداد 93 9:03
سلام خالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.عزیزم تولدت مبارک باشه
مامان هستی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان دوقلوها
1 خرداد 93 11:28
تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامان آقا محمد مهدی
1 خرداد 93 13:17
سلام تولد گل باغ زندگیتون مبارک. خیلی نازه. وقت کردید به ما سر بزنید.خیلی خیلی خوشحال میشیم یا حق
ابوالفضل
1 خرداد 93 13:42
سلام هستی خاله خوبی گوگوری من تازهتولد مبارک
مامان هستی
پاسخ
الاهی دورت بگردم خاله
فریده
3 خرداد 93 10:13
تولد بابا جون مبارک ، امیدوارم همیشه همیشه سایه شون بالای سر خانواده باشه . حالا زود بگو ببینم براش چی خریدید؟
مامان آنیسا
4 خرداد 93 10:45
ژست گرفتنت تو حلقم
خاله عاطی
5 خرداد 93 13:41
ابجی چیزی شده تو وبم نظر تعجب گذاشتی؟؟